Komunikacijom do saradnje: 28. aprila Talk IN Business konferencija “Vode, bezalkoholna pića i sladoledi”

506

Zbog toga InAkademija i InStore magazin organizuju Talk IN Business konferenciju 28. aprila 2016. gdje će se govoriti o kategoriji „vode, bezalkoholna pića i sladoledi“.

Glavni cilj konferencije da učesnici međusobno razmijene informacije i iskustva koji će pomoći daljem razvoju ove kategorije ali također i da čuju trendove koji će doprinjeti daljem razvoju poslovanja.

Na konferenciji se očekuju predstavnici kompanija: Sarajevska pivara, Boreas, Pivovarna Laško, Sarajevski Kiseljak, Nektar/Fructal d.o.o., Vidnija, Bony, Bihaća Pivovara, Coca Cola, Atlantic, Rauch/Džajić komerc, Teloptic, Podravka, Vitinika d.o.o., As Group, Ledo, Unilever, Nestle, Swisslion Takovo, Orangina, EIN d.o.o., Hepok, Dara d.o.o., Studenac, Maraska-sirup/Mepas, Guarana, Frupi-sirup, Prolom Voda, Frutko, Red Bull, Best-Travnik, Rauch, Fast, B52, Bili Brig, Frutela, Binvest, Buba, Buba, Šamon, Atal, Kreis, Planet, Ataco, Venera, Avax, Kolba, Mepas, Stanić-Boreas, Hercegovina Vino, Podravka, Celvik-Tešanj, Obala Grupa, Bingo, Konzum, Robot Komerc, Best, Fis, Amko Komerc, Gadžo Komerc, Zoki komerc, Namex, Ina Energopetrol, Petrol, Gasprom, Nestro Petrol AD, Tobacco Press, Opresa-I-novine.

Partneri konferencije: Valicon, Nielsen, GfK, LRC BIS

Medijski partneri: RSG, Antena, Hayat, Faktor, Pink BH, Oslobođenje, Poslovne novosti, Business Magazin.

PODIJELI